Saturday, January 22, 2011

~MuTiara Hati Kami Sekeluarga~

Ku rindu teletah nakalmu

Ku rindu suara tawamu
Masih tegar di minda ini
Ku bilang kau mutiara hati


Ku ingin berjumpa denganmu
Melihat dirimu yang ceria
Biarkanlah hanya dalam mimpi
Tuk menghapus semua rinduku


Ya allah…….
Berikanlah aku adik yang happy go lucky
sebagai penglipur larakami sekeluarga
Di depan mataku..

MUHAMMAD NUR IMAN


Hari ni nak citer pasal budak kecik (Muhammad Nur Iman) kt sebelah kanan gambr atas ni...hehehe..Dia adalah adik lelaki aku yg paling bongsu sekali...kat sebelah dia tu Muhammad Mursyid, abang kepada dia...istimewanya Iman ni, byk keistimewaan dia - Bgi akulah...-

.......
.....
...
.
Iman ni, dia hnye melekat pada abang dia sorang je ( Mursyid), kt mne Mursyid makan tulah yg dia nk makan, pe yg Mursyid minum tulah yg dia nk minum..kt mne Mursyid duduk, kt situ jugaklah dia nk duduk- bukti: Gambar kat atas-



Gambar 1 : Mse pergi rumah kwn..mse ni aku dah nak balik kat IPG. Aku blik kg (terengganu) ngan roomate (kuey). Mse ni, memang susah nk letak mte kite 24 kt dia coz die mmg nkal...sekejap berlari kat sane, sekejap berlari kt cni, penat tu xleh nk citer cmner...T-T
.
.

Gambar 2: Ad mcm artis die posing? mse ni dia pegi jlan2 dgn sister2 dia kt TTI, Taman Tamadun Islam
.
.

Gambar 3: Gambar ni aku amek mse aku blik cuti, waktu klau xcilap pagi kot...mmg subuh-subuh, dalam kol 5.30 @ 6 pgi, dia akn pegi road tour kt blik kitorang 5 beradik..to wake up us all...baik x die? MMMuahhhh....cyang Iman~
.
.

Gambar 4: Gambr ni aku amek kt ruang tamu..dia tgh pakai kasut aku tu...dia mmg suke pakai ksut org, bru ni dia pakai high heel aku,ape lagi...jtuhlah dia,hehehe..



Comel x dia landing atas Mr. Richie( along punyer bear) tu? Yg pakai scarf tu, cm pompuan x nmpak muke die? hahaha



Ade gye mak cik nk pegi pasar x, dri cara dia pegang tas tangan ( ateh punyer tas tangan) tu?



Gambar 1: mse ni nk pegi solat kot!

Gambar 2: memang tabiat semula jadi die ( suke main ikan) Ikn yg hidup ke mati ke,semua dia main...ikan2 tu abang ngn ayah yg tangkap ( tahan taut, org trg kate). Sebaik sje kitorg ltak ikn2 tu dlam besen, dia terus sambar, bawak lari ( bwk pegi main dpn tv)

Oklah..setakat tu dlu celoteh pasal Iman ea...~

No comments:

Post a Comment

Sepatah sudah mencukupi,
InsyaAllah teguran bermakna
hehe^^

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ittirashai!