Tuesday, January 18, 2011

~Lawak@Lawak!! Part 2

Apabila bahasa Kelantan diKLkan..haha

(Bhgn 2)

Kantoi 7

ni cito aku pulok....maso mulo2 masuk kolej...gi cafe beli air dale gelas plastik mcam kat psar malam tu..pahtu maso nok bayar tuh..."kak, ada TUDUNG tak?" sambil tgn tunjuk kat atah gelas tuh....kakak tuh mulo2 tok pehe....doh aku duk tunjuk atah gelah tu dia pun kata..."ooo....penutup"....dgn muko selamba..."a ah penutup"....malu weh....hehehehe

Kantoi 8

Kwn aku citer cara2 masak kerutup..”mula2 panaskan minyak...masukkan bhn kisar...tumis hingga naik bau...kemudian masukkan AWAS.....”

Kantoi 9

“saya tinggal bersama ayah, ibu, adik dan kakak. rumah saya berdekatan dengan rumah nenek. kadang-kadang rumah saya BERKUBANG.....”

Kantoi 10

Masa aku study kat UM sewa umah kat bangsar...ada housemate budak kedah nak pinjam motor...dia tanya mana kunci motor aku...dengan macho nya aku jawab...

'kunci motor ada dalam SORAK meja aku tu..'hahahahha

Kantoi 11

member citer takdih......si A nampak ular lalu menjerit...." ular.....ular.....katak.....katak..."....*Katak=Pukul

Kantoi 12

Ade sorang awek kelate ni kije receptionist kat hotel kawan aku kije...aritu hotel xdak api,blackout, so guest kol la hotel ,dia yg cakap

Guest : " nape takde api ni?"

Awek : " maaf cik,black out.api berJENTAP"

Kantoi 13

Dalam sebuah komuter...

“Abang boleh ALIH sikit tak? Saya nk duduk ETEP.”

No comments:

Post a Comment

Sepatah sudah mencukupi,
InsyaAllah teguran bermakna
hehe^^

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ittirashai!