Monday, January 10, 2011

Kiriyama Ren & Masaki Suda_My Kamen Rider Hero

blogger-emoticon.blogspot.com Malam ni xnk ckap sal citer korea dah,hehehe!
Smalam bru starting tuk musim 2011...hahaha...blogger-emoticon.blogspot.com skrg ni smbungn tuk smalm...byk sngt nk citer tp mne tw lau korang boring plak kan? tp xpe laa...aslkn aku yg tlis, luah ni puas hati..hehe...TAPI
blogger-emoticon.blogspot.com xsnggup aku kalau korg kutk citer korea...hehe..bak kate sorg manusia ni..kalau dh bsan sngt duduk sorg2, buatlh pe yg kite suke,kalau aku dah bsan thap pawana, layan citer r tp xsemetinyer korea. blik cti bru2 ni ,akak aku bgi citer KAMEN RIDER W, hahahah...smart giler hero dye...Hidari Shoutarou...Sonozaki Raito...nk tgok gmbr diorang? tgok bawah!


Masaki Suda ( Sonozaki Raito)


Kiriyama Ren (Hidari Shoutarou)


Smart kn Shoutarou? hahahahah....
blogger-emoticon.blogspot.com Ngaku jer lah.......blogger-emoticon.blogspot.com
k laa....aku nk tdow da ni...pe2 pon,jupe besok plak..

Wassalam.....
blogger-emoticon.blogspot.com

2 comments:

  1. aduhhhhh jtuh hati dgn blog ni..

    ReplyDelete
  2. Alhamdulillah...thanks,dear ^___^

    ReplyDelete

Sepatah sudah mencukupi,
InsyaAllah teguran bermakna
hehe^^

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ittirashai!