Wednesday, February 23, 2011

ORANG GANU CAKAP KE'EL ( KL )


AMBE ORANG GANUNG HOK DUK KE'EL ( KL )




1.Semalan tidur tak pasang ubat nyamak,

Habis merah-merah badan kena kentit nyamak.

2.Eeee...banyaknya nyamak.Beberong.

3.Banyaknya... pasu kat sini.Bercotet aret.

4.Nak fotostat kertas ni dua helai.Nak selalu.

5.Saje je nak gerak sampah ni.Daun-daun berkuban anyaa.

6.Aku pelankun dengan centon ni karang,bengkok combon.


7.Kenapa tak royak aku awal-awal?sentok karun pa..

8.Cuba buat lari baldi tu sekejap.

9.Dahi aku bincut terlanggar pintu.

10.Masam reban mempelan ini.

11.Kak,keropok singget,buat samah-samah.

12.Sorry,i tak sengeleng lalu kat sini.

13.Awak,tolon beli Meggi, belan-belan awak pergi kedai.

14.Engkau nak ke takmboh?

15.Awak,gula-gula ni sedap.Nak cuba sutir?

16.Abang,air kelapa satu."Air nya xde la dik,tak dan nak kerabat.

17.Eh,kacang ni,menempus pulak.

p/s: So,kite ( awok2 ganu ) kene hati-hati time cakap,ok?

2 comments:

  1. weh tlg r..mg je kot ckp gtu or...hahaha

    ReplyDelete
  2. jgn nk saying kt aque..
    you pom ckap gitu
    hehehhe...a

    ReplyDelete

Sepatah sudah mencukupi,
InsyaAllah teguran bermakna
hehe^^

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ittirashai!