Sunday, July 4, 2010

~MoOd....~

Baru jew blik dri bercuti minggu lepas..tp,perasaan rindow kt kuarga x hilang lagi ni..dahlh tu bru jew dapat result..Arrghh!!!! nk jerit tp xbley.,emosi xstable mne lagi ni...
Skrg ni layan cter taiwan dgn korea jew kerja aku..mkan, pahtu pepare tuk kuliah besok pagi..huhuu,x ready lagi ni,cmner ni?? perasaan pun berbelah bagi..huhuu..mse cti xteratur mne pon,xder bnda yg nk dibuat DAKEDO mse xderlah dipenuhi dgn bnda2 yg xsnonoh kan? at least dapay jugk tengok kakak sulung aku, Kaq Nora membnting tulang kat rumah saudra buat keropok..dpat r taw cmner keropok2 tu diposes dri mne ke mne...tp,mmg work hard betow r dye dgn spupu aku yg len tu...haha

Tiap kli blik rumah berbau stu rumah tp skurang2nyer dia kerja & dpat hasil dgn usaha sndiri kan? lagi bgus dri org yg hye taw goyang kaki jew kat rumah tuu..spnjang kat rumah tu..aku dpat kerja jugak taw..jadi maid mak aku, jge adik aku yg pling bongsu tu. Nakal..org ganu kte, 'buah' mmg x terkire. mte kite ni xleh lari langsung kne 100% kne pndang dye,sape xletih lau cmtu spnjang hari?? letih cmner pun jge dye tp he still da cutest brother in my liver...dye bru jew capai setahun 14 JAnuari baru ni.

Stu peristiwa yg xleh nk luper...dye basuh bju dlm blik mndi sensorang,mungkin dye dh bese tgok mak aku bsuh bju kot! adik pompuan aku pon,pe lagi rkamlah aksi dye tu..lme gler dye bsuh padahal bju sehelai jew..hahahaha..

Bnyak bnda yg berlaku mse cuti cume xhbis lau nk cter lam ni..semenyer sweet memori aku kt rumah. Sebab tulah ble dtg jew mktab,wase rindow btol kat rumah tu..but i'm looking forward for the rest that will be happen here kan? mne taw semangt dah pulih..

No comments:

Post a Comment

Sepatah sudah mencukupi,
InsyaAllah teguran bermakna
hehe^^

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ittirashai!